Jakovljev Jak 7DI, ICM 1/48

Pre nekoliko godina od prijatelja sam uzeo uradjenu maketu koju sam zeleo da restauriram i postavim u svoju kolekciju.
Neko vreme am zaboravio na ovaj Jak a onda mi je u poslednjih nekoliko dana dosla inspiracija i zavrsio sam ga u dva dana.


Maketa je standardna ICM-ova maketa, solidnih proporcija ali sa manjkom detalja za ovu razmeru.
Nisam se upustao u nekakave prepravke vec sam samo zamenio poklopac motora, skinuo boju, prepanelisao maketu i ofarbao je.

Maketa predstavlja avion pilota Andreja Vasiljevica Cirkova, u vreme Kurske bitke.
Cirkov je rat zavrsio sa 420 borbenih poletanja i 78 vazdusnih borbi.
Imao je potvrdjenih 23 vazdusnih pobeda i jos sedam verovatnih.
Za ratne zasluge dobio je orden Heroja sovjetskog saveza.







Нема коментара:

Постави коментар