Pre nekog vremena dobio sam greskom kompletan trup Eduardovog Jak 1
umesto samo providne delove kabine kako sam narucio proizvodjacu.
Kako su mi ostala krila od takodje Eduardovog Jak 3, pokusao sam da ih uparim, zajedno sa kokpitom delom Jak 7 delom P-51A i dobijem nekakvu maketu.
Providni delovi kabine su kombinacija Jak 3 i onoga sto sam imao od ostataka drugih maketa.
Dobice i krilne topove zbog poprilicno debelog krila.
Dosta problema je naravno bilo oko upasivanja svih tih delova razlicitih maketa, a evo kako je tekao postupak izrade sve do danasnjeg lepljenja oznaka i prljanja.
Maketa nosi standardne Ex SFRJ oznake.
Mnogo gita, lepka i truda je utroseno da se napravi ovaj Jak Frankenstajn...
Boje su kombinacija Valeho akrila i MM enamela, prajmer autolak u spreju, a lakovi flore polish i Humbrol mat lak.
Prljan je crnim tusem i suvim pastelima.
Sve je farbano free hand, bez koriscenja maski.
Na maketi je utroseno oko 36 sati rada.
Uzivajte!
Kako su mi ostala krila od takodje Eduardovog Jak 3, pokusao sam da ih uparim, zajedno sa kokpitom delom Jak 7 delom P-51A i dobijem nekakvu maketu.
Providni delovi kabine su kombinacija Jak 3 i onoga sto sam imao od ostataka drugih maketa.
Dobice i krilne topove zbog poprilicno debelog krila.
Dosta problema je naravno bilo oko upasivanja svih tih delova razlicitih maketa, a evo kako je tekao postupak izrade sve do danasnjeg lepljenja oznaka i prljanja.
Maketa nosi standardne Ex SFRJ oznake.
Mnogo gita, lepka i truda je utroseno da se napravi ovaj Jak Frankenstajn...
Boje su kombinacija Valeho akrila i MM enamela, prajmer autolak u spreju, a lakovi flore polish i Humbrol mat lak.
Prljan je crnim tusem i suvim pastelima.
Sve je farbano free hand, bez koriscenja maski.
Na maketi je utroseno oko 36 sati rada.
Uzivajte!
Нема коментара:
Постави коментар